A megrendelőnek egy 1997-2012 között gyártott Porsche Boxstert kell átadnia a Stärke Revolution nevű cégnek, majd 60-150 ezer dollár megfizetését követően pár héttel átveheti kívül-belül megújult autóját, amelynél a technikát változatlanul hagyják – az esetek többségében. A csúcsmodellben ugyanis egyedileg épített, 3,4 literes lökettérfogatú, 375 lóerős boxert szerelnek, és ennél a modellnél a hátsó részt is kiszélesítik 10 centivel, hogy a nagyobb kerekeknek legyen helye a karosszéria alatt.

Alaphelyzetben üvegszálas műanyagból készítik el az új karosszériát, felár ellenében kérhető az ugyanúgy kinéző, de könnyebb karbon karosszéria. Többféle stílus közül lehet választani, a legolcsóbb a gyárira hasonlító, sok króm kiegészítővel rendelkező megjelenés, aztán ott van az Outlaw modell, amelyről lehagyják a lökhárítókat és a csillogó részeket, a Speedster SC-nél pedig karosszéria színére fényezik az apróságokat.

Különösen jól áll az átalakított autónak a régi acélfelnire emlékeztető keréktárcsa, de nagyjából az összes, a Boxsterre felszerelhető felnivel kérhető a Stärke Revolution 356 utánzata, a felfüggesztésben is alkalmazhatóak egyszerű tuningalkatrészek. Az utastér átalakításánál a kárpitozást és a színeket változtatják csak meg, tehát nem szabadítják meg a modern kényelmi és biztonsági felszerelésektől az autót.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!