Nem vagyok marketing szakember, de ha az lennék, biztosan az egyik kedvenc feladatom lenne egy olyan autó reklámfilmjén dolgozni, ami egyedülálló a maga nemében, hiszen ilyenkor szinte semmi nem szab határt a kreativitásnak. A Mercedes-Benz X-osztály az első igazi prémium pickupként Európában mindenképpen egyedülálló, és a németek marketingesei ki is használták ezt a lehetőséget, és egy látványos, jópofa reklámot kreáltak az autónak.
Az X-osztály még év vége előtt megérkezik a kereskedésekbe, így nem csoda, hogy a németek egyre inkább igyekeznek felhívni rá a vásárlók figyelmét. Noha az újdonság a Nissan Navara alapjait használja, a csillagosok azt ígérik, hogy az alapos átalakításoknak köszönhetően valódi prémium hangulat fogadja majd a vásárlókat az autóban, és minden más tekintetben is jobb lesz a japán testvérnél az autó – habár az erőforrások egyelőre közösek.
A Mercedes-Benz valóban az első prémiumgyártó, aki beszáll az Európában népszerű pickupok versenyébe, így az X-osztálytól nem vehetjük el azt a címet, hogy első a saját fajtájából – és valószínűleg sokáig egyedüli is marad. A látványos, jópofa reklámfilm is erre épít: a videóban végig azt figyelhetjük, ahogyan az átlag emberektől a különcökön át egészen a űrlényekig és szörnyekig mindenkit lenyűgöz a Mercedes pickupja, azonban elkapni senki nem tudja.
Kíváncsian várjuk egyébként, hogy mennyire lesz kelendő az X-osztály, noha a Mercedes-Benznek azért könnyebb dolga volt beilleszteni a prémium pickupot a kínálatba, hiszen a nagy vetélytársakkal ellentétben a csillagosok mindig is kínáltak haszongépjárműveket vásárlóiknak. Ennek ellenére azért nem elképzelhetetlen, hogy amennyiben nagyon bejön a Mercedes számítása, úgy megirigyelik majd a konkurensek is a pickupot, és ha nem is saját alapokra, de bemutatnak majd egyet – ez azonban erősen kérdőjeles.