Az alábbi cikkünk még egy korábbi holnapstruktúrából származik, így előfordulhatnak szerkesztési hiányosságok. Megértésüket köszönjük.

Nem vagyok marketing szakember, de ha az lennék, biztosan az egyik kedvenc feladatom lenne egy olyan autó reklámfilmjén dolgozni, ami egyedülálló a maga nemében, hiszen ilyenkor szinte semmi nem szab határt a kreativitásnak. A Mercedes-Benz X-osztály az első igazi prémium pickupként Európában mindenképpen egyedülálló, és a németek marketingesei ki is használták ezt a lehetőséget, és egy látványos, jópofa reklámot kreáltak az autónak.

Az X-osztály még év vége előtt megérkezik a kereskedésekbe, így nem csoda, hogy a németek egyre inkább igyekeznek felhívni rá a vásárlók figyelmét. Noha az újdonság a Nissan Navara alapjait használja, a csillagosok azt ígérik, hogy az alapos átalakításoknak köszönhetően valódi prémium hangulat fogadja majd a vásárlókat az autóban, és minden más tekintetben is jobb lesz a japán testvérnél az autó – habár az erőforrások egyelőre közösek.

A Mercedes-Benz valóban az első prémiumgyártó, aki beszáll az Európában népszerű pickupok versenyébe, így az X-osztálytól nem vehetjük el azt a címet, hogy első a saját fajtájából – és valószínűleg sokáig egyedüli is marad. A látványos, jópofa reklámfilm is erre épít: a videóban végig azt figyelhetjük, ahogyan az átlag emberektől a különcökön át egészen a űrlényekig és szörnyekig mindenkit lenyűgöz a Mercedes pickupja, azonban elkapni senki nem tudja.

Kíváncsian várjuk egyébként, hogy mennyire lesz kelendő az X-osztály, noha a Mercedes-Benznek azért könnyebb dolga volt beilleszteni a prémium pickupot a kínálatba, hiszen a nagy vetélytársakkal ellentétben a csillagosok mindig is kínáltak haszongépjárműveket vásárlóiknak. Ennek ellenére azért nem elképzelhetetlen, hogy amennyiben nagyon bejön a Mercedes számítása, úgy megirigyelik majd a konkurensek is a pickupot, és ha nem is saját alapokra, de bemutatnak majd egyet – ez azonban erősen kérdőjeles.