fbpx

TransAlp: túl a félidőn, kakaó nélkül…

Az egyhetes Bike TransAlp negyedik napja nem úgy indult, ahogy egy napnak indulnia kell…  A Kis József-Vas Péter (Merida Masters – Bikemag.hu) párosból Peti számol be a történtekről:

Amilyen csodálatos hely volt St. Christina am Val Gardena, olyan pocsék volt az ellátás. Vacsorára natúr kása vagy olívás tészta, reggelire pedig nem volt kakaó, márpedig ez elengedhetetlen ahhoz hogy Vas Peti jókedvvel álljon rajthoz. Nem is indult jól a szakasz, kicsit nehéz lábak, aztán szép lassan bemelegedtem az első hosszú mászás végére, mire egy technikás lejtő következett. Csúszós kövek, sok bizonytalankodás és pozícióvesztés. Aztán a hosszú aszfaltos és murvás emelkedőkön a hátrány ledolgozása – erről szólt számomra a mai szakasz. Jocó nem győzött megvárni, fölfelé és lefelé sem voltunk ma egy kategóriában.

Nem mondom, hogy kikészültem, csak ma valahogy nem éreztem a bringát. Felfelé becsülettel küzdöttem, de semmi kiemelkedő, lefelé pedig még a szokásosnál is többet bénáztam. A szakasz végére megérkezett a meleg is: 30-35 fokban nem volt egyszerű az 5-6. órában, megfőttünk rendesen. Végül a 18. helyen értünk be, ami nem is rossz, ahhoz képest, hogy ilyen rossz napot fogtam ki. Összetettben pedig megtartottuk a 16. helyünket.

Mai szálláshelyünk Kaltern am See legnagyobb tornaterme. Végre találtunk helyet a lelátókon, van egy kis privát zónánk és nem kell a többiekkel együtt a küzdőtéren nyomorogni. Zoli már letesztelte a helység melletti névadó tavat, mi pedig már túl vagyunk a délutáni alváson. Sokan mások pedig most érnek be a célba, 8-9 óra tekerés után. Hiszen a mai szakasz volt a második leghosszabb, 98 km, 3000 m szint, mi is több mint 5 órát küzdöttünk vele.

Túl vagyunk a felén, még 3 nap van hátra, innen már csak előre, de nem fogjuk elkiabálni, drukkoljatok! Reméljük finom lesz a vacsora!