szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Vodafone és a Mango divatmárka ma bejelentett együttműködése nyomán hamarosan valósággá válnak a digitális próbafülkék, melyek első körben a kiemelt Mango üzletekben lesznek elérhetők világszerte.

A digitális próbafülkék alapját a Mango által tervezett és a Vodafone, illetve a Jogotech együttműködésében fejlesztett megoldást alkalmazó digitális tükör adja. Az online hálózatra kapcsolt tükör lehetővé teszi, hogy a vásárló beolvassa a ruhacímkéket, majd egy digitális óra segítségével jelezhet az üzletben dolgozó értékesítőnek, ha különböző méretekre vagy színekre van szüksége. Emellett az eszköz további ruhákat is javasol az eredetileg választott ruhadarab kiegészítéseként.

A Mango célja, hogy bevezesse ezt a megoldást a legnagyobb üzleteiben, Barcelonától New Yorkig és így az online és valós vásárlási élmény egyvelegét nyújtsa a vásárlóinak. Ez az első fázisa a Mango nagy digitális átalakítási projektjének, melynek célja, hogy a vásárlók új módon kapcsolódhassanak a márkához.