Chuck Norris most a Toyotát segíti a világhódításban

2018.08.17. 13:11

Ha valaki azt hinné, hogy az amerikai SUV és pickup-piac még mindig csak Detroité, az nagyot téved. A Toyota és a Nissan mára megtanulta, amit lehetett, és erős konkurenciája a helyi gyártmányoknak. A Toyota Tacoma a legrégebbi távol-keleti kihívó – bár mivel az Egyesült Államokban tervezik, gyártják és forgalmazzák, hívhatnánk helyi gyártmánynak is – amely most váratlan erősítést kapott a Föld legerősebb élő emberétől. Nézzék.

Amilyen egyszerű, olyan zseniális a Toyota reklámja. Chuck Norrist mindenki ismeri, és profi módon fonódik össze a figurája az 1995 óta forgalmazott platós modell legújabb generációjával. Azt nem tudjuk, hogy ezzel sikerülhet-e közelebb jutni ahhoz, hogy a pick-up piacon is megszorongassák a verhetetlennek tűnő Ford F sorozatot, ahogy a Camry évtizedekkel ezelőtt letaszította a trónjáról a Ford Taurust, de a cél nyilvánvalóan ez, és látszik, hogy a japánok semmilyen eszköztől nem riadnak vissza.