A Le Mans-i 24 órás verseny folyamatos élő szöveges tudósítása ide kattintva követhető!
Vasárnap reggelre fordulva továbbra is a Ferrari tűnik a fő favoritnak a 2025-ös Le Mans-i 24 óráson: a 16. órában ismét az ő három egységük állt az első három pozícióban, és tempóból egyértelműen valamelyest erősebbnek tűnnek a riválisoknál.
Az #51-es egység visszaküzdötte magát az élre Antonio Giovinazzi korábbi hibái, de a „privát” #83-as ott lohol James Caladóék nyomában. Az #50-es egy kisebb lépéshátrányban, míg mellettük a #6-os Porsche és a #8-as Toyota áll úgy, hogy még beleszólhat a Ferrarik házi meccsébe.
Összességében amúgy még a top 10 van körön belül, köztük a másik gyári Toyota és Porsche, valamint a BMW-k és a JOTA Cadillacek – akik közül a #38-assal Earl Bamber nem sokkal reggel 8 óra előtt megfutotta a verseny leggyorsabb körét is 3:26,944-es idővel.
Az Alpine és a Peugeot csalódás kissé, a Le Mans-ban most debütáló Aston Martinok pedig ugyan több kör hátrányban mennek, de komolyabb dráma és hiba nélkül versenyben még. A Hypercar-kategóriában amúgy eddig egyetlen kieső volt: a #101-es Cadillac adta fel a küzdelmet.
Ami a többi géposztályt illeti: az LMP2-ben a #43-as Inter Europol vezet a Panis Racing előtt, míg a GT3-asoknál továbbra is a #93-es Manthey Porsche az élen, megnyugtató fórral a #21-es Vista AF Corse Ferrari előtt.
Itt viszont történt újabb búcsú: Andre Lottererék IDEC Sport-autójáról esett le a kerék az LMP2-es gépek közül. Az LMGT3-ban hivatalossá vált a Valentino Rossi-féle #46-os kiesése is, és majdnem hasonló sorsra jutott a hölgycsapat, az Iron Dames is, amely egy ízben a kavicságyban ragadt, de végül folytatni tudták – igaz, utolsó helyen. Így egyelőre kilenc autó adta fel a Le Mans-t.
A Le Mans-i 24 órás verseny folyamatos élő szöveges tudósítása ide kattintva követhető!