szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Telex szerint a logójukat is lecserélik.

Megváltoztatja a nevét és a logóját is Foodpanda Magyarországon, írja a Telex. A lapnak a változásokat egy futárként dolgozó olvasójuk jelezte, miután megkapta az ételkiszállító cég erről szóló, csütörtök esti tájékoztatását.

Az új név Foodora lesz,

a brandet tulajdonló Delivery Hero ezzel a lépéssel akarja egységes ernyő alá vonni európai márkáit.

Nemcsak nálunk, hanem más országokban is megtörténik a névváltás, a tájékoztatás szerint a cég ebben látja „a legtöbb potenciált hosszú távon”. A futárok szerződése és a mindennapi működés nem változik.

A Foodpanda új magyarországi ügyvezetőjével, Radeczky Zoltánnal és a társaságot tulajdonló világcég, a Delivery Hero Europe január óta hivatalban lévő vezérigazgatójával, Pedram Assadival épp nemrég beszélgettünk. Az interjú itt olvasható:

„Ha megszüntetik az ársapkákat, egy napon belül reagálni tudunk" - Foodpanda a drágulásról, a kereskedelemről és a magyarok kedvenceiről

A Covid után jött a megélhetési válság, amelyet Magyarországon még tetézett egy kiugró élelmiszer-drágulás és a kata szabályainak szigorítása. Hogyan reagálnak minderre az ételkiszállító cégek, és milyen jövőt jósolnak a felfutóban levő üzletágnak a világban és Magyarországon? A Foodpanda új magyarországi ügyvezetőjével, Radeczky Zoltánnal és a társaságot tulajdonló világcég, a Delivery Hero Europe január óta hivatalban lévő vezérigazgatójával, Pedram Assadival beszélgettünk.

* * * Támogatott hitel vállalkozások számára

A Széchenyi Kártya Program némileg megváltozott feltételekkel, Széchenyi Kártya Program MAX+ néven folytatódik 2023-ban. Ennek köszönhetően év végéig fix 5 százalékos kamat mellett kaphatnak kölcsönt céljaik megvalósításához a vállalkozások. Ez a jelenlegi piaci kamatozású vállalkozói hitelekhez képest 12-18 százalékos kamatelőnyt jelent. A Bankmonitor Széchenyi Hitel kalkulátorával a vállalkozások ellenőrizhetik, hogy milyen támogatott hitelt igényelhetnek.

Gyükeri Mercédesz Vállalkozás

„Ha megszüntetik az ársapkákat, egy napon belül reagálni tudunk" – Foodpanda a drágulásról, a kereskedelemről és a magyarok kedvenceiről

A Covid után jött a megélhetési válság, amelyet Magyarországon még tetézett egy kiugró élelmiszer-drágulás és a kata szabályainak szigorítása. Hogyan reagálnak minderre az ételkiszállító cégek, és milyen jövőt jósolnak a felfutóban levő üzletágnak a világban és Magyarországon? A Foodpanda új magyarországi ügyvezetőjével, Radeczky Zoltánnal és a társaságot tulajdonló világcég, a Delivery Hero Europe január óta hivatalban lévő vezérigazgatójával, Pedram Assadival beszélgettünk.